Federația Română de Fotbal lansează noul brand al Cupei României, cu ocazia finalei numărul 78 a competiției

Luni, 16 Mai 2016

Acest eveniment oficializează mai mult decât un proiect care propune o nouă identitate: Cupa României renaște prin valorile ei unice și va redeveni competiția inimilor suporterilor.

Înaintea ultimului act al ediției 2015/2016, Federația Română de Fotbal propune suporterilor, cluburilor și partenerilor o provocare, anunțând relansarea unui brand de referință pentru fotbalul autohton.

Cupa României înseamnă autenticitate, spectacol sportiv, bucuria jocului, pasiune, comuniune și apropiere socială. Sub semnul acestor valori, propunem o nouă identitate vizuală precum și o reconfigurare a acestei competiții care își redobândește, astfel, statutul distinct.

„În comunitățile de care suntem legați, fiecare dintre noi ne dorim să retrăim bucuria minunată a fotbalului prin sentimentul apartanenței, atât la comunitate, cât și la valorile perene ale sportului, care adaugă valoare vieții noastre. Fotbalul este un liant și o sărbătoare, așadar Cupa României își recapătă simbolurile și identitatea în acest sens”, a declarat Președintele Federației Române de Fotbal, domnul Răzvan Burleanu.

Descarcă wallpaper-ul finalei Cupei României: PC/tabletă și mobil

citeste si:
comenteaza

Federatia Romana de Fotbal, 2017.
Toate drepturile asupra materialelor si continutului acestui site sunt rezervate.