Într-o conferință de presă organizată înaintea finalei Cupei României 2015/2016, Federația Română de Fotbal a anunțat numele noilor parteneri ai Cupei României, companiile UPC România și Kaufland.
Evenimentul de lansare a noului brand Cupa României a coincis cu oficializarea noilor parteneriate, în continuarea strategiei de succes a Federației Române de Fotbal. Anunțul a fost făcut de președintele Federației Române de Fotbal, domnul Răzvan Burleanu:
“Suntem foarte bucuroși să primim alături de noi tot mai mulți parteneri de referință din mediul de business. Astăzi, relansăm Cupa României, competiția comunităților care fundamentează reputația fotbalului ca fenomen social. Și suntem onorați ca UPC România și Kaufland, care împărtășesc principiile și valorile Federației Române de Fotbal, să susțină atât această competiție specială, cât și schimbările majore care se produc în fotbalul românesc”.
„Noua viziune a Cupei României se aliniază promisiunii făcute clienților noştri: divertisment de calitate, crearea de experienţe memorabile, inovarea permanentă şi susţinerea comunităţilor locale. Prin investiţiile în extinderea ariei de acoperire, vrem să fim prezenţi cu serviciile noastre în cât mai multe zone din ţară, iar Cupa României, singura competiție ce reuneşte toate echipele indiferent de divizia în care activează, aduce experienţa fotbalului şi în localităţile mici și mijlocii în care noi ne extindem constant. În plus, momentele frumoase petrecute în familie și alături de prieteni, la un meci de fotbal, în care fiecare dintre noi se transformă într-un adevărat suporter pentru echipele implicate, ne oferă ocazia să susținem, încă o dată, performanța, fair-play-ul și pasiunea pentru sport”, declară Bogdan Bucurei, Director Marketing UPC.
“Pentru Kaufland este esențial să îndeplinim rolul de partener de încredere în societate. În acest an, strategia companiei de implicare la nivelul comunităților în care activăm are o importantă componentă de încurajare a activităților fizice, a sportului și de promovare a unui stil de viață sănătos. În 2016, am sprijinit financiar cinci competiții de alergare naționale și internaționale. Parteneriatul cu Federația Română de Fotbal ne onorează și odată cu acesta reafirmăm angajamentul nostru permanent de a susține valorile și specificul României”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland.
UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, este lider în domeniul inovaţiei în tehnologie. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), Internet în bandă largă şi telefonie în aproximativ 300 de localităţi. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei 1.243.300 de clienţi la universul digital şi le oferă experienţe uimitoare. Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a internetului de mare viteză, Fiber Power 200 Mbps. Serviciile UPC au devenit în 2014 disponibile şi în afara casei, prin lansarile UPC Wi-Free şi Horizon Go. UPC România este afiliată la Liberty Global, plc.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.200 de magazine în 7 țări. Kaufland România este de cinci ani consecutiv centrul comercial cu cea mai mare încredere la secțiunea Categoria locală, potrivit studiului Trusted Brands al Reader’s Digest. Strategia noastră are ca scop oferirea adevăratei experință a cumpărăturilor, cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pe lângă educație și sănătate, sprijinim proiectele dedicate protecției mediului înconjurător și pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viață sănătos prin intermediul activităților sportive și adoptarea unei nutriții echilibrate. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.kaufland.ro.