Până la finala Cupei României din 22 iulie, trofeul ajunge prin țară la foști mari jucători, antrenori, jurnaliști și suporteri! Descoperă zilnic pe frf.ro reportajele video speciale din cadrul campaniei #CupaVineLaTine!

Zilele trecute, le-am oferit în mod simbolic trofeul lui Dorinel Munteanu, Viorel Hizo și Dumitru Graur, aceștia oferindu-ne la schimb povești de neuitat din istoria Cupei României și din întreaga lor carieră.

Azi, caravana Cupei a făcut o oprire la Suceava, unde Lucian Sănmărtean i-a înmânat trofeul lui Dorin Goian. Deși nu au fost coechipieri niciodată, cei doi foști fotbaliști sunt legați peste timp de cel puțin două lucruri: tricoul naționalei și faptul că nu au cucerit niciodată Cupa României, în ciuda talentului și carierei lor importante!

Descoperă într-un VIDEO de colecție realizat pe stadionul Forestei:

  • Cum a ajuns Dorin sa fie singurul dintre frații Goian fără o cupă în palmares.
  • Cum s-a accidentat Sănmărtean într-o finală a Cupei României și cât de mult regretă azi.
  • De ce s-a ascuns Goian timp de o săptămână după un meci de pomină în Cupă!

Urmărește și primele trei episoade ale campaniei #CupaVineLaTine:

→ (VIDEO) Superreportaj cu Dorinel Munteanu la Reșița, realizat de reporterul Belodedici

→ (VIDEO) Confesiunea emoționantă a lui Viorel Hizo la Sibiu

→ (VIDEO) Amintiri fascinante cu Dumitru Graur, comentatorul controversatei finale din 1988, și Mihai Stoichiță

UN PRIM 11 PENTRU CUPA ROMÂNIEI

Echipa FRF, împreună cu personalități fotbalistice și sponsorii competiției, alcătuiește un prim 11 din suporteri înfocați, mari jucători care au visat la trofeu fără să îl poată cuceri, antrenori legați de povestea minunată a Cupei. Pentru că toți, împreună, scriem în fiecare an această poveste!

Aceasta este campania CUPA VINE LA TINE!

Începând cu 10 iulie 2020, trofeul Cupei României va ajunge în fiecare zi la unul din cei care formează primul 11, însoțit de un ambasador FRF.

Vei descoperi zilnic până la finala din acest an, programată pe 22 iulie, reportajele video ale eroilor pe canalele noastre de comunicare.